Apuraha

Suomen infektiolääkärit ry pyrkii taloudellisen tilanteen salliessa jakamaan vuosittain apurahoja jäsenistölle alla olevassa liitetiedostossa olevien sääntöjen mukaisesti.

Apuraha on ensisijaisesti suunnattu tutkimushankkeisiin ja toissijaisesti koulutushankkeisiin, joihin ei ole käytettävissä riittävästi muuta rahoitusta. Apurahapäätöksissä painotetaan tutkijanuran alussa olevia tutkijoita. Pääsääntöisesti kahtena peräkkäisenä vuonna apurahaa ei myönnetä samalle henkilölle. Vain yhdistyksen jäsenet voivat hakea apurahaa.

Hakemus tulee nimetä “Apurahahakemus_Hakijan Nimi” ja lähettää yhtenä pdf-tiedostona sihteerille su 5.11.2023 klo 23.59 mennessä (marianna.riekkinen(at)hus.fi). CV:n pituutta ei rajoiteta, mutta Tutkimus- tai koulutussuunnitelma sekä rahoitussuunnitelma voivat olla yhteensä korkeintaan kahden A4 mittaisia. Rahoitussuunnitelmasta tulee käydä ilmi muiden tahojen osallistuminen tutkimushankeen rahoitukseen.

Tarkemmat tiedot alla olevasta liitetiedostosta.

Vuoden 2024 apuraha-haku avataan syksyllä ja tästä tiedotetaan jäsenistöä sähköpostitse.